czwartek, 8 lutego 2018

Art Journal cover

Jak już pewnie wiecie w dniach 27-29 kwietnia 
ponownie spotkamy się na słowackiej Orawie.
Warsztaty poprowadzą Monika Huculak, Dorota Guriana, tajemniczy gość :) i ja.

Ci którzy byli na ostatnim naszym słowacko-polsko-czeskim spotkaniu
 pamiętają mój projekt i to, że do jego ukończenia potrzeba było kilkunastu godzin :)

W tym roku będzie łatwo, szybko i przyjemnie, 
wykonamy wspólnie okładkę do Art Journala z użyciem produktów od Finnabair.

Wspomnę tylko, że samą bazę Art Journala zaprojektowałam sama
 a wykonała ją moja przyjaciółka i mój dobry duszek Beata Jarosz.

Zobaczcie czym zajmiemy się już 27 kwietnia 
w piękne słoneczne (koniecznie!) kwietniowe popołudnie.



Serdecznie ze swojej strony zapraszam na to niezwykłe spotkanie, 
już niebawem pełna informacja i możliwość zapisów.

Pozdrawiam,
Dorota

6 komentarzy:

  1. Stunning, I really love this creation...x

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka jest boska!!! A album bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarmistrzowska praca. Będzie mechanicznie, będzie moc. Pozdrawiam Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabulous journal cover beautiful embellishments and the gold looks very striking against the black
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca :)))
    Pozdrawiam - Ala M .

    OdpowiedzUsuń